“Nak perhatian lelaki” – Janda Rakam Diri Sendiri Telanjang Dalam Bilik, Tapi Video Tersebar Sebab…

Seorang janda berusia 31 tahun ditahan pihak polis selepas video ‘panas’ tersebar di media sosial. Menurut Tribun, kejadian itu berlaku di Madura, Indonesia dan wanita tersebut telah ditahan pada 7 Disember baru-baru ni jam petang.

Pihak polis berkata satu video menunjukkan wanita itu dalam keadaan bogel di dalam biliknya mula tersebar sejak Jumaat lepas (6 Disember).

Sumber: Tribun

Selepas ditahan, wanita itu mengaku dia sendiri merakamkan aksi itu pada Oktober lepas dan alasannya adalah untuk melihat bentuk tubuh badannya. Video tu katanya untuk simpanan peribadi namun katanya dia telah menghantar ke seseorang.

Tersangka ingin melihat bentuk tubuhnya sendiri dengan cara membuat video tersebut namun video tersebut akhirnya beredar (tersebar).” 

Video itu disimpan di galeri ponsel (handphone) Xiaomi miliknya. Terus video itu sempat terkirim ke seseorang, nah seseorang ini yang kemudian menyebarkan.”

Gambar hiasan

Meskipun janda itu memberitahu dia suka-suka rekod video tu tapi menurut pandangan pakar psikologi, dia sebenarnya mahukan perhatian terutamanya daripada lelaki.

Perempuan ini punya kecenderungan ingin diterima keberadaan dirinya sebagai perempuan utuh.”

Katanya, seseorang yang berstatus janda selalunya mendapat stigma negatif daripada masyarakat. Disebabkan itu, mereka mahukan perhatian dan membuktikan wajah, tubuh, pakaian dan lain-lain yang mereka ada sama seperti gadis yang lain.

Secara tidak sadar mereka juga ingin mendapatkan perhatian seperti saat masih gadis, dan menunjukkan bahwa mereka masih eksis (up to date).”

sumber

Incoming search terms:

facebook LIKE UTK TERIMA UPDATE TERKINI & KLIK [X] UTK TUTUP--> Button Close

Like kami di facebook untuk menerima update terkini terus ke wall facebook anda.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.