Penyanyi Dangdut Cupi Cupita Dibuli Netizen, Payudara Mirip Hantu Gombel?

Jika semalam kecoh mengenai gaun pengantin Bella Hadid yang telus sehingga terlihat payudaranya, hari ini muncul pula isu bentuk payudara artis dari Indonesia ini.

Cupi Cupita merupakan salah seorang penyanyi dangdut berbakat yang sering mencuri perhatian masyarakat Indonesia. Agak menyedihkan, apa-apa yang berkaitan dengan Cupi Cupita sering mendapat komen yang negatif terutamanya pengguna media sosial.

Baru-baru ini, Cupi Cupita sekali lagi  mencuri perhatian. Penyanyi kontroversi berusia 28 tahun ini hangat diperkatakan gara-gara gambarnya tular dalam beberapa akaun gosip. Salah satunya ialah di akaun @mak.bacot.

IKLAN

Pada pandangan pertama tidak ada yang pelik dengan gambar yang dimuat naik oleh akaun Instagram @mak.bacot itu. Kerana dia terlihat cuma seperti mengisi salah satu acara televisyen sambil memperlihatkan wajahnya tersenyum riang.

Tapi rupanya di ruangan komen, nampaknya payudara Cupi Cupita menjadi perhatian pengguna media sosial. Rata-rata netizen mempersoalkan bentuk payudara Cupi Cupita dalam gambar kelihatan berbeza daripada biasa.

Berderet komen dari netizen memberikan komen dan seperti biasa beberapa komen  nampaknya juga mengejek. Ada diantara mereka menyamakan bentuk payudara Cupi  seperti Hantu Gombel.

Mamp*sss itu tet*k melorot sampai perut dah seperti hantu gombel,” cetus netizen dengan akaun @ropin******.

Cupi Cupita Tidak Faham

Sebelum ini menerusi kenyataannya di Okezone, Cupi Cupita tidak faham dengan segelintir netizen yang menganggap payudaranya terlalu besar.

IKLAN

“Saya tidak faham bahawa semua orang mengatakan seperti itu (besar), tetapi saya rasa biasa, tak tahu kenapa orang cakap begitu” katanya kepada Okezone.


sumber

Incoming search terms:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.