Tag Archives: Air

Disangka air karat, rupa-rupanya darah campur air bangkai… lagi terkejut tengok ada kepala terjulur! – “Dah tiada moral support, terus lari keluar rumah muntah”

INGATKAN air karat yang menitik, rupa-rupanya sesuatu yang tak pernah dibayangkan! Berkongsi kisah ‘seram lawak’ ini dengan mStar, seorang pengguna Facebook yang hanya ingin dikenali sebagai Berung Marah berkata air warna merah yang disangka air karat yang menitik dari siling bilik air rumahnya sebenarnya ‘datang’ dari bangkai seekor musang. Menurut pemuda itu, semuanya bermula apabila dia dan ahli keluarga lain …

Read More »

Sorok Dalam Bilik Air Tanpa Baju, Wanita Dicekup Berkhalwat Dengan Lelaki Orang

Seorang lelaki yang merupakan suami orang dicekup sedang berkhalwat dengan seorang perempuan bukan Islam di sebuah motel Taman Seroja, Kulim. Lelaki yang berumur 39 tahun dan perempuan yang berusia 41 tahun itu dicekup pada jam 12.40 tengah hari semalam selepas pihak mendapat maklumat awam. Menurut laporan Harian Metro, semasa pihak berkuasa mengetuk pintu, lelaki tersebut membenarkan pemeriksaan dijalankan dalam motel …

Read More »

“Harga 1 penampar,” -Bergaduh Sebab Paip Air, Lelaki Didenda RM1,800 Sebab Tampar Jiran

Bergaduh berpunca daripada paip air, pemuda ini bertindak menampar jirannya. Mengikut keterangan mangsa, P Orita, 25 tahun, wanita itu ternampak air paip di hadapan rumahnya mengalir dan membuat keputusan untuk bertanya hal berkenaan kepada tertuduh, M IIvarasen, 22 tahun yang juga seorang penganggur. Namun, pertanyaan itu telah mengakibatkan sedikit pertelingkahan antara mereka yang berakhir dengan penampar hinggap di pipi kiri …

Read More »

“Kilang mana yg buat ni?” – Buang Sisa Toksik Dalam Aliran Air, Netizen Geram Dengan Kilang Tak Bertanggungjawab Ini

Sejak beberapa hari lepas, kecoh di Kuala Lumpur dan sekitar Selangor apabila bekalan air terputus akibat pencemaran sisa toksik di loji rawatan air utama. Hampir 1.2 juta pengguna terkesan  dengan perkara ini. Semalam tular di media sosial apabila seorang pengguna Twitter @buzz_zizi berkongsi tentang pencemaran sisa toksisk dalam aliran air berhampiran dengan tempat kerjanya. Dia berkongsi video tersebut pada sebuah …

Read More »

“Sebab tu je sampai nak pukul bini ?” Tibai Isteri Guna Tong Air Dan Raket Hanya Sebab ‘Seluar Pendek’

Ikuti kami untuk berita viral setiap hari: Sekali lagi kes mabuk berlaku dalam kalangan masyarakat. Kejadian berlaku di Kalimantan, Indonesia melibatkan seorang suami yang sedang mabuk sanggup memukul isterinya hanya kerana perkara remeh. Orang kalau dah mabuk memang dah tak sedar apa kan.  Kejadian bermula apabila si suami yang hanya dikenali sebagai SH pulang ke rumahnya dalam keadaan mabuk lalu …

Read More »