Tag Archives: anakanak

Jangan Biar Gajet Jadi Orang Ketiga. Suami Isteri Boleh Gaduh, Anak-Anak Terabai

Terlepas dari usianya, banyak pasangan menjadikan gadget sebagai orang ketiga dalam rumah tangga terlepas dari perasaan pasangan dan anak. Ada sebagian orang yang begitu setia dengan smartphone hingga menggenggam ponselnya di mana-mana, bahkan ingin makan dan tidur tetap menempel di tangan. Tuhan .. Sedih! Dulu sebelum tidur pasti ada komunikasi, bahas itu, cerita ini tapi sekarang sangat sulit untuk dipraktekkan. …

Read More »

Bapa Berkeras Nak Redah Banjir Guna Kereta Sebelum Anak-anak & Isteri Lemas ‘Ditelan’ Arus Deras

Sekarang ni memang tengah musim panas, tengah malam pun walaupun dah pasang aircond, bahang dia tetap terasa. Tapi di Yaman lain pula, dorang sekarang tengah dilanda banjir teruk. Kalau korang nak tahu, setakat ini je, banjir yang melanda negara tu dah meragut nyawa 130 orang dan musnahkan lebih 260 rumah. Bila rumah dilanda banjir, tentulah benda pertama yang kita nak buat adalah …

Read More »

“Aku nak belasah bunuh binatang ni” – Video Isteri Sepak Terajang Suami Depan Anak-Anak Minta Surat Cerai

Aduhai rasa terkedu bila tengok video ni, viral di media sosial seorang isteri sepak suami sampai suami menangis di depan anak-anak. Berdasarkan percakapan video ini, pasangan ini merupakan orang pantai timur. Sepak terajang suami depan anak-anak Dalam video tu dilihat suaminya sedang mempertahankan diri daripada disepak namun si isteri gesa lelaki tersebut untuk tetap lawan. Menurut percakapan dalam rakaman itu, …

Read More »

Selepas lihat video ini pasti anda tak benarkan anak-anak makan gula-gula jelly lagi

Selepas lihat video ini pasti anda tak benarkan anak-anak makan gula-gula jelly lagi | Setelah menonton video seperti ini, saya harus mengakui saya merindui seorang anak kecil yang tidak bersalah yang akan memakan gula-gula gebu dan gula-gula jelly tanpa penjagaan di dunia. Beberapa tahun yang lalu saya menjadi vegetarian tetapi saya ingat makan jelly yang berasaskan manis di sini dan …

Read More »

(Video) ‘Dia sering curang tapi saya abaikan demi anak-anak’ – Luahan Vicha Saywho buat netizen sebak

“Dia percayakan sahabat baiknya dan akhirnya, suami dia curang dengan sahabat baiknya sendiri. Sebab itu kita kena hati-hati dan jangan terlampau senang percaya,” demikian tulis Faiz Ibrahim mengenai klip video luahan dari pelawak Indonesia yang menempa namanya di Malaysia. Vicha atau nama sebenar, Refika Novianti Faturohman, 28, merupakan anggota kumpulan Saywho yang sudah beberapa kali bertanding dalam program Maharaja Lawak …

Read More »