Tag Archives: barai

Malam pertama isteri dah barai. Hantaran 20k.Aku cerai kau talak 3..!!!

Malam pertama isteri dah barai. Hantaran 20k.. alasan lelaki yang baik tak akan persoal kisah silam perempuan. Rupanya2 masa aku bertunang ngan dia, dia projek ngan kawan aku. Kawan makan kawan.. Apa kau ingat aku setengah mati kerja sebab nak bekas org?? Aku cerai kau talak 3..!!! Cerai isteri ke, cerai kami yg kat sini ni? Mcm ni la, esok …

Read More »

Aku Rasa betina ni dah barai & guna sihir pada adik ko – netizen

Assalamualaikum. admin hide profile saya ye. Hari ni saya nak luahkan tentang bakal adik ipar saya. Ada beberapa peragai yang saya tak berapa berkenan dengan dia. 1. penah bila dia datang rumah saya, dia masuk bilik adik saya dan baring. Ye adik saya lelaki tapi entah mana maruah dia sebagai seorang perempuan. Kadang masa dia sampai rumah pun keluarga saya …

Read More »

‘Bro, Tunang Kau Dah Barai Aku Main Banyak Kali Dah’ – Ex Boyfriend

Aku dah grad UIA. Cerita ini memang cerita yang benar, cerita hidup aku sendiri. Buat nak membuka pekung di dada tapi ada pesan yang ingin aku sampaikan. Di UIA, aku kenal seorang perempuan ini. Dua tahun kami berteman dan setelah grad, masing-masing mendapat kerja. Jadi kami pun berencana untuk kehidupan berikutnya yaitu kahwin setelah grad. Alhamdulillah, masing-masing dah dapat kerja. …

Read More »