Tag Archives: dalam

Polis Berjaya Tangkap Pencuri Bersiri Pakaian Dalam Wanita!!

Apa sudah jadi? Tak sangka perbuatan kotor seperti ini masih berlaku dalam masyarakat kita. Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisoner Mohamad Fakhruddin Abdul Hamid berkata mereka telah berjaya menahan seorang lelaki berusia 23 tahun yang dipercayai mencuri pakaian dalam wanita dari ampaian rumah mangsa di sebuah kondominium Bandar Sunway. Laporan polis ini dilakukan oleh seorang wanita berusia 35 tahun …

Read More »

Ibu Sibuk Berkaraoke, Tak Sedar Anak Lemas Dalam Tangki

Tribunnews baru-baru ada melaporkan mengenai dua kanak-kanak yang berusia 4 dan 2 tahun, yang lemas di dalam tangki kumbahan dan malangnya, mangsa, Alfizil Aini, dan adiknya, Zikra Hidayatullah, juga telah dilaporkan meninggal dunia di tempat kejadian. Lebih menyayat hati apabila, semasa kejadian itu berlaku ibu kepada kedua kanak-kanak itu dikatakan tengah asyik berkaraoke di dalam rumah tanpa mengetahui apa yang …

Read More »

(Video) ‘Macam Dalam GTA’, Polis Bergabung Dengan Abang Lori Sekat Penjenayah

(Video) ‘Macam Dalam GTA’, Polis Bergabung Dengan Abang Lori Sekat Penjenayah

‘Macam dalam GTA’, itulah apa yang diandaikan netizen lepas melihat video yang tersebar baru-baru ini yang menunjukkan situasi polis mengejar penjenayah di Lebuhraya Utara Selatan. Lebih menarik lagi bila abang-abang lori turut membantu pihak polis dengan membuat hadangan agar suspek tidak berjaya melarikan diri. Berikut adalah perkongsian dari Cawangan MPV Kluang di facebook mereka. Terima kasih saya ucapkan kepada abam2 …

Read More »

Masuk bilik, isteri senyap je… rupa-rupanya fikirkan burger dalam hati, suami terus keluar cari sampai tengah malam – “Bukan pelik tapi unik” – Viral

Masuk bilik, isteri senyap je… rupa-rupanya fikirkan burger dalam hati, suami terus keluar cari sampai tengah malam – “Bukan pelik tapi unik” – Viral

BENARKAH hati perempuan terutama mereka yang bergelar isteri sukar dibaca?   Seorang suami berkongsi pengalamannya berhadapan dengan situasi di mana isterinya hanya mendiamkan diri, selepas dia pulang ke rumah lewat malam. “Semalam aku terbalik lewat, dah nak pukul 11 malam macam tu. Cari rezeki ye guys bukan berfoya-foya. Masuk bilik isteri aku, dia senyap je. “Aku bercakap pun dia balas …

Read More »

Perempuan 16 Tahun Dakwa Dirogol Dalam Lokap Polis

Boleh dikatakan setiap masa masalah rogol ini boleh berlaku dan terbaru ini melibatkan seorang remaja perempuan yang baru berusia 16 tahun dan mendakwa telah dirogol ketika berada di dalam lokap. Remaja perempuan itu dimasukkan ke dalam lokap Balai Polis Pusat Miri pada 9 Januari lalu dan dia mendakwa telah dirogol tahanan yang berada di dalam lokap terbabit. Ini respon Pesuruhjaya …

Read More »