Tag Archives: perempuan

Perempuan 16 Tahun Dakwa Dirogol Dalam Lokap Polis

Boleh dikatakan setiap masa masalah rogol ini boleh berlaku dan terbaru ini melibatkan seorang remaja perempuan yang baru berusia 16 tahun dan mendakwa telah dirogol ketika berada di dalam lokap. Remaja perempuan itu dimasukkan ke dalam lokap Balai Polis Pusat Miri pada 9 Januari lalu dan dia mendakwa telah dirogol tahanan yang berada di dalam lokap terbabit. Ini respon Pesuruhjaya …

Read More »

(Video) Pengantin Perempuan Meraung Bekas Kekasih Datang Majlis Kahwin

Kalau korang still lagi sayang dekat ex korang, dan tiba-tiba dia datang tengok korang waktu hari korang kahwin dengan pasangan baru, agak-agak apa reaksi korang? Silap-silap boleh meraung macam kes yang ini tau! Kesian pengantin lelaki.. rupanya bini masih sayang ex. Ex pulak muka macam Brad Pitt. pic.twitter.com/OSeb4tidaZ — Maria Mariana (@naimazharrr) December 13, 2020 Ohmedia ingatkan prank, rupa-rupanya ia …

Read More »

Rupanya perempuan ni depan lelaki je cantik. Belakang macam tongkang pecah

Assalammualaikum. Hi uolls, ni hakak bawang nk bercerita sikit. Sebelum tu, tak payah lah kot aku nk kenalkan diri, kalau kenalkan pun belum tentu korang tahu siape pun. So let’s start babeh! Korang mesti pernah rase pengalaman hidup dkt rumah sewakan? Acano perangai housemate korang tu? Ada baikkah? Huhu. Ape aku nk cerita ni, bukan nk mengaibkan atau memburukkan sesiape. …

Read More »

24 Jam Terperangkap Dalam Runtuhan, Budak Perempuan Ini Ditemui Masih Hidup

Semalam kita dikejutkan dengan berita letupan besar di Beirut, Lubnan sehingga mengorbankan 135 orang dan manakala lagi 5,000 telah cedera seperti yang dinyatakan oleh menteri kesihatan Lebanon. Walaubagaimanapun, terdapat satu rakaman mencemaskan apabila seorang kanak-kanak perempuan ditemui masih hidup selepas dipercayai terperangkap selama 24 jam dalam runtuhan. Kalau nak tengok, boleh tonton dekat bawah ni. Moment small girl is found …

Read More »

5 Sifat Perempuan Yang Ada Pada Lelaki. Betul Ke?

Kaum wanita sering dilabel sebagai “Mak Cik Bawang” kerana suka melakukan perkara yang berkait rapat dengan panggilan tersebut. Walaubagaimanapun, tidak semua tahu bahawa lelaki juga memilki sifat yang sama seperti wanita. Oleh yang demikian, Ohmedia nak kongsi dekat korang 5 sifat tersebut. Selfie Seperti semua tahu, wanita memang suka berselfie tidak kira berada di mana asalkan gambarnya cantik. Jika tidak …

Read More »